איך להגדיל מכירות – מקרה מבחן מעולם עיצוב הבית
שיווק לעולם עיצוב הבית: אתגר והזדמנות
הקצב של עולם הקומרס
הקצב של עולם המכירות אונליין (קומרס) מהיר, והמגמות משתנות כל הזמן. קמפיין שיווקי חכם ומותאם הוא בגדר חובה, על מנת להגיע לתוצאות איכותיות ולקהלים הפוטנציאליים המתאימים.
פייסבוק – מכפיל כוח לשיווק מוצרים
עם בסיס לקוחות ענק ואפשרויות טירגוט מתקדמות, הרשת החברתית פייסבוק היא מכפיל כח לכל עסק שרוצה להצליח בתחום.
הגדרת קהלים נכונה
מי הלקוח/ה הפוטנציאלי/ת שלנו? למי יש יותר סיכוי לשלם עבור המוצרים שיש לנו באתר?
פרסום מושך ואטרקטיבי
בעולם של עיצוב הבית, תמונות איכותיות הן בגדר חובה, אבל לא רק התמונה – אלא כל המעטפת שמסביב שמספרת את סיפור המוצר.
סרטונים שמעוררים מעורבות
סרטונים מספרים על המוצרים, מציגים אותם, מדברים על היתרונות שלהם וגם על הדרך שבה אפשר לשלב אותם אחד בשני.
כלים מדויקים למעקב ואופטימיזציה
שימוש בקוד מעקב
קוד מעקב שמותקן כראוי באתר יאפשר לנו לדעת מה הגולשים עושים ואיפה הם נעצרים בתהליך הרכישה אונליין.
מודעות דינמיות
חיבור פיד המוצרים מהאתר למערכת של פייסבוק מאפשר לנו לבנות מודעות שמושכות מוצרים מהאתר ומציגות אותם ללקוח פוטנציאלי.
מעקב ואופטימיזציה
מה עובד? מה לא עובד? ריענון קמפיינים, שדרוג מודעות, הוספת מוצרים, סרטונים ופוסטים חדשים כדי להישאר כל הזמן בתודעת הלקוחות.


לסיכום – כך תגדילו את המכירות בעולם העיצוב
כדי לקדם בהצלחה מכירה אונליין של מוצרים לעיצוב הבית, יש לשלב יצירתיות, חשיבה אסטרטגית והבנה מעמיקה – גם של הלקוחות וגם של הטכנולוגיה שעומדת לרשותנו.
בעבודה נכונה וחכמה אפשר להפוך את הנוכחות הדיגיטלית למנוע שיווקי, שימיר גולשים מזדמנים ללקוחות משלמים.
הנוכחות הדיגיטלית מתחילה באתר
אנחנו יודעים עד כמה חשוב לעסקים לא רק להיות נוכחים ברשת, אלא גם להוביל ולהשפיע. מבחינתנו, עסק הופך להצלחה, כשהלקוח יודע תמיד איפה למצוא אותו.
מאתרי תדמית ודפי נחיתה, ועד אתרי קומרס גדולים ומורכבים – אנחנו פועלים כדי לוודא שהנוכחות הדיגיטלית שלכם ברשת תהיה משמעותית.
אתר לא צריך להיות רק צירוף של כמה תמונות, אלא פרוייקט שנעים לבקר בו, ונעים לחזור אליו, קל להתמצא ולהבין אותו ואולי החשוב ביותר – אתר טוב, הופך מבקרים ללקוחות.