אילוסטרציה - תמונת הגדלה של וירוס קורונה

קורונה היא אסון או הזדמנות?

תלוי את מי שואלים.

הרפובליקה של סין העממית, "המפעל של העולם", סגורה ומסוגרת. יפן, המעצמה הטכנולוגית מהחשובות ביותר, נמצאת תחת בידוד. תחום התיירות והטיסות בנסיגה ועסקים מתחילים להכנס למגננה בשל החשש של לקוחות פוטנציאליים להגיע פיזית לחנויות, עסקים ומסעדות.

כל הדברים הללו מדאיגים בעלי עסקים וזה מובן וברור.
יחד עם זאת, עסק חכם יכול לנצל את המשבר הזה לצורך עליה ואפילו שגשוג:

 

שדרגו את מערך השיווק הדיגיטלי שלכם.

זה בדיוק הזמן להכין את עצמכם לקראת הבום שיגיע כאשר וירוס הקורונה יעלם ואלפי לקוחות יציפו את העסקים. הכינו את עצמכם עכשיו, עם אתר חדש, קמפיינים מחודדים או הצ'אט בוט שתמיד רציתם להטמיע אבל אף פעם לא הצלחתם להגיע לזה.

 

חשבתם על אתר מכירות?

כאשר הלקוחות מעדיפים להשאר בבית (מבחירה, או סתם כי הם בבידוד), אתר קומרס יכול לסגור להם וגם לכם פינה. הם מזמינים אונליין, אתם שולחים אליהם הביתה מוצרים, כולם מבסוטים מהסידור הזה.

 

סושיאל, ניוזלטרים, מאמרים

חומרים שישאירו את הקהל שלכם חם. קהל שלא נחשף אליכם שוכח וממשיך הלאה. זה בדיוק הזמן להשקיע בתוכן בעל ערך שימשוך את הקהלים אליכם וישאיר אותם בקשר עם העסק.

 

תכננו קדימה

השקיעו תקציבי פרסום בצורה חכמה: פחות מדיה קלאסית (דפוס, עיתונים וכו') ויותר מדיה דיגיטלית שמביאה את המודעה שלכם היישר אל הלקוח הפוטנציאלי. 

 

התאימו את עצמכם

צרו מבצעים, הנחות וחזקו מוצרים שאנשים באמת צריכים דווקא עכשיו. הכינו סטוק של מוצרים שהלקוחות שלכם יצטרכו כשהם יסיימו את הבידוד. לא צריך להיות גאון פיננסי כדי להניח שברגע שבהלת הקורונה תעבור, שוק הטיסות הבינלאומי ותחום התיירות כולו יקבל קפיצה אדירה. 

רוצים לקדם את העסק שלכם כבר היום?

דברו איתנו כבר עכשיו

אתר זה מוגן באמצעות reCAPTCHA וגוגל Privacy Policy Terms of Service